Rigol 1052E - prevodniky

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Prosinec 26 22:47:30 CET 2010

oni tie prevodniky urcite funguju aj ked 40 MHz verziu znasilnia na
100MHz, akurat z toho nelezie tak kvalitny signal ako ked to funguje
poriadne.
Cely datasheet je napisany pre 100 Msps a parametre su okrem casu encode
pulse width rovnake. Predpokladam ze verzia pre nizsiu frekvenciu ma
trochu problemy s rychlostou sample and hold a prevodu takze sa to
prejavuje degradaciou efektivneho poctu bitov, podobne ako jitter hodin.
Toto sa da zmerat ak na vstup pripojite velmi cisty (napriklad sinusovy)
signal a pozrete sa co vam odmeral. Ak tam budu schody tak je to prejav
prave toho ze casovanie jednotlivych prevodnikov nie je dobre.
b.