fazove rizeni s digi vstupem

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Prosinec 26 15:12:30 CET 2010

Jeste doplneni. Arduino umi preruseni, viz.
http://arduino.cc/en/Reference/AttachInterrupt. Nemel jsem na zkoumani moc
casu.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 26, 2010 1:28 PM
Subject: Re: fazove rizeni s digi vstupem

A co zkusit Arduino Duemilanove
http://shop.snailinstruments.com/index.php?main_page=product_info&cPath=68_134&products_id=479
Koupil jsem jej s predstavou, ze vlastne kupuji hracku, ale programuje se to
ve vyrazne zjednodusenem C, lze to k PC pripojit pres USB (fakt to chodilo
na prvni zapojeni), ale ma tolik portu, ze i paralelni nebo seriovy by sel
udelat, no a pak na jednom vstupu identifikovat pruchod site nulou (staci
jeden tranzistor) a po dobe, ktera odpovida zapsanemu cislu z PC se udela
pulz na jiny vystup, kde bude pres optotriak pripojeny vykonovy triak v
katalogovem zapojeni.
Bude to oddelene optikou, ovladatelne pres USB, schopne samostatne cinnosti
bez PC a lze to naucit jeste mnohem vice.
Jedinou nevyhodou, ale mozna je to pouze moji neznalosti je neschopnost
vyuzivat hardwareove preruseni procesoru. Ale mozna se mylim, venoval jsem
tomu jen chvilku.
Martin Zaruba

P.S. master, ktery komunikuje s DS18B20 je velmi jednoduchy, do desky jsem
zapichl teplomer a jeden rezistor a meri.