helikoptera - LiPol pack

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 24 20:47:07 CET 2010

10C pack jsou ty nejobycejnejsi co jsou - modelari uz ani snad takove
nepouzivaji

takze v podstate cokoliv modelarskeho - doporucuji:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=238&LiPoConfig=3

mozna ze neni problem ani tak s kapacitou jako tvrdosti - pokud jsou
mekke tak klesne napeti driv nez se stihnou vybit

tyhle by mohly byt kompromis:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6790

s tou vahou to neni mozne moc prehanet - letove vlastnosti se vetsinou
horsi s kazdym gramem

--
S pozdravem
Radek Vicek