diody SiC

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Prosinec 23 21:56:00 CET 2010

robia sa z toho vykonove Schottky diody na vyssie napatia. Da sa to
pouzit na usmernovanie napatia vysokej frekvencie. Jeden nas student na
tom akurat pracuje, usmernit 200MHz (a viac 100) signal aby sa dala
rekuperovat energia odrazenej vlny od neprisposobenej zataze. U
megawattov to uz ma vyznam zbierat :-)
b.