Fwd: Re: [OT] baliky

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 23 12:50:13 CET 2010

Mně teď zase Alza poslala nějaké cédéčko - tipuju to na dárek pro
zákazníky. Strávil jsem kvůli tomu 29 minut na poště (stopoval jsem
to), protože tu obálku poslali jako obchodní balík :-O a pošta balíky
nedoručuje, jen hází oznámení :-) Když jsem vyjížděl z garáže (na tu
poštu, co kdyby to byla maskovaná obsílka od exekutora, že dlužím 3
haléře a že mi kvůli tomu zabaví tkaničky do bot, dům a firmu), ještě
mě stačil odchytit pán z DHL a podal mi balíček, celkem to odhadem
trvalo tak 15 vteřin...

Aleš Procháska