Vrtulnik k Jezisku

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 23 11:26:35 CET 2010


U picooze je to fuk. Jednim kanalem se ovlada hlavni rotor, cim vic
plynu tim vetsi otacky a tim vic stoupa. Druhym kanalem se ovlada
vrtulka na ocasu. Vyvazenim se zajisti, jestli s tim pujde akorat tak
viset. Nebo jestli poleti porad dopredu (tezsi na cumak), ale stat s
tim nepujde. Je to jen takova hracka na plaseni kocoura :)

PK

2010/12/23 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>:
> Ten "píčos" dostanu od ženy, tak by mně zajímalo, jaké jsou ty teoretické
> znalosti chování?
>
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
>
>
> Ano, potvrzuji. Bývalý podnájemník taky nejdřív velmi dlouho lítal v
> simulátoru, pak s "obyčejnými" letadly, pak s vrtulníky v simulátoru, pak s
> plnohodnotnými modely vrtulníků a teprve až nakonec s nějakou takovou
> hračkou (nevím, zda to byl přesně zde diskutovaný typ, ale pamatuji si, že
> si původní název počeštil na "píčos" a že toto označení znali i modeláři na
> táboře).
>
> První exemplář opakovaně rozbíjel a slepoval skelnou páskou, pak ho dokonce
> tunil. Někde kus něčeho ustřihnul a jinde zas kousek přidal. Pak si
> pochvaloval, že to lítá velmi dobře. Druhý ks tunil hned po zakoupení, mj
> preventivně polepil celou vrtuli, čímž se prý stala skoro nerozbitnou.
>
> Ovládání se rozhodně dost liší od čehokoli "normálního", včetně vrtulníků,
> ale nakonec není tak složité, takže i já jsem s tím byl schopen asi po
> hodině trochu lítat. Možná i proto, že nejsem zvyklý ovládat běžné vrtulníky
> a nemusel jsem se přeučovat na úplně jiný styl řízení. Ale sám bych to
> nedal, teoretická znalost toho, co mám očekávat, zde měla zásadní význam. No
> a k získání těch teoretických znalostí byly zas potřeba ty podnájemníkovy
> dlouze trénované reflexy :-)
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list