[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 23 08:25:01 CET 2010

No zisk si nechava vlastnik - tedy stat. Ten take urcuje kolik nam necha
na provoz. A jelikoz je stat v ...(tam kde je) tak nam nechava malo a po
dlouhou dobu.
V praxi to funguje tak, ze mame dokonce nejaky plan (zisky i vydaje).
Takze my musime nahlasit koncem roku co bychom chteli vsechno poridit,
kolik lidi prijmout a kolik na to potrebujeme. Z MV nam to seskrtaji a
poslou nam kolik chteji abychom vydelali.

A jako perlicka je - ze kdyz mate penize treba na investice usetril jste
(treba nejakym napadem) tak je nemuzete pouzit na mzdy a obracene,
usetril jste na zamestnancich (delali efektivneji) a potrebujete si
koupit nejaky stroj - tak to mate v obou pripadech smulu.
To vysvetluje nektere veci co psal PZ - ze se to proste radeji
proinvestuje i kdyz to neni treba nutne zapotrebi - protoze ty penize co
neutratime nam proste seberou.

Radek Vicek