OT: GES = Kocourkov

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Prosinec 22 22:35:14 CET 2010

> pred vanocemi musim Ostravskemu GES electronicu podekovat ze se mnou prehral
> "Rikal jste ze mate 8 bocnic" - "Ne pardon - to byly sedive"
> "A kolik mate sedivych svorek" - "Vzdyt jsem vam to rikal - 8"
> "Ne bocnic, ale svorek" - "Aha tak ty nemame zadne"
>
> Atd.... atd... jeste dalsich 15 minut

:D

Tak dnes mel kolega "stesti" na prodavace, ktery premyslel a ac by to
pro 99% zakazniku bylo spravne tak pro nas bohuzel ne (pouziti mame
jine) a mel prodat to co kolega skutecne chtel a ne to povazovat za
omyl. Zadani pro kolegu bylo jednoduche: "Kup tento kabel a podle jeho
vnejsiho prumeru vyber a kup dutinky tohoto typu. Musi to byt ale pres
izolaci!" Vice jsem to neresil. Kolega koupil kabel a chtel dutinky na
celkovy prumer kabelu. Prodavac, ze to je prece blbost, ze se dutinky
davaji jen pres zily. Kolega cosi namital o tom, ze by to melo byt i
pres izolaci, ze tak jsme mu to rikal. Prodavac, ze ne, ze to je blbost
a ze to nenakrimpuje, dokonce oholil konec kabelu, aby prumer dutinek
zkusil. Kolega podlehl a koupil ty mensi dutinky. Nastesti stoji par
korun a pouzivame je, takze toto neni problem ale on zitra pujde znova
pro spravne dutinky a tentokrat se nenecha premluvit.

> No pro Vas ostatni nemam nic vice nez prani veselych vanoc a spokojeneho
> noveho roku.

Tez vsem preji pekne vanoce a vse nej.

> Zdravi Petr Kubac

Pavel