RE: Vrtulnik k Jezisku

Středa Prosinec 22 18:52:03 CET 2010

Kdysi jsem to zblizka okukoval na veletrhu v Brne - mela to na stanku
jako poutac firma Unis, se kterou jsme meli nejake techtle.
Nebyl tam nikdo, kdo by o tom neco vedel, nevsimnul jsem si,
ze by na ocase byly nejake trysky (ale mozna tam byla jen maketa),
pripadalo mi, ze ten moment se vyrovnana pusobenim te plochy na ocase.
Myslim, ze ten konstrukter se ted zabyva necim jinym, snad vyrobou
laminatu a ze by se na nej dal ziskat kontakt. Mozna znam nekoho,
kdo resil nejaky elektronicky ridici system do toho vrtulniku.
Je skoda, ze se to tehdy nedotahlo do konce.