[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 22 12:30:07 CET 2010

jednak §4 odst. 2

(2) Provozovatel je povinen uzavřít poštovní smlouvu s každým, kdo mu její
uzavření v mezích poštovních podmínek a způsobem v nich stanoveným navrhne.

mas ty neco takoveho ve sve firme? ze mas povinnost uzavrit smlouvu na
nejakou praci, kterou mas v ceniku? to asi ne vid?

a hlavne §33 tedy povinnosti drzitele postovni licence:

(1) Držitel poštovní licence je povinen
a) plnit poštovní povinnost způsobem, který je v souladu s potřebami
veřejnosti a se
základními kvalitativními požadavky, včetně soustavného poskytování
informací
o základních službách a způsobu jejich užití,
b) nabízet poštovní služby, na něž se vztahuje poštovní povinnost, podle
poštovních
podmínek, s nimiž Úřad vyslovil souhlas.
(2) Držitel poštovní licence nemusí dočasně plnit povinnosti podle
odstavce 1
písm. a), jestliže tomu brání překážky, jež sám nevyvolal a jejichž
vzniku nemohl ani
při řádné péči zabránit, zejména nezaviněné technické problémy, důsledky
přírodních
událostí, nedostatek potřebné součinnosti jiných osob nebo důsledky
krizové situace.
Držitel poštovní licence je však povinen počínat si tak, aby plnění
povinností bylo
omezeno co nejméně a aby překážky byly co nejdříve odstraněny.
(3) Držitel poštovní licence nemusí poskytnout poštovní službu, na niž se
vztahuje poštovní povinnost, pokud by její poskytnutí bylo v důsledku
toho, že
některý z požadavků podle § 6 odst. 2 písm. a) nebyl splněn, neúměrně
komplikované, anebo by bylo pro něho spojeno s rizikem jiných vážných
následků.
(4) Není přípustné neodůvodněné zvýhodňování či znevýhodňování některých
zájemců o základní služby. Sjednání odchylek od práv a povinností nebo
jejich
doplnění podle § 6 odst. 5 nesmí vést k neodůvodněnému zvýhodnění určitého
odesílatele oproti jiným zájemcům o základní služby.

nemam pocit, ze by jsme byli v soucasnosti podle odstavce 2 v nejake
zivelne pohrome (az vanoce se tomu blizi dle meho mineni) ;-)

mimochodem je odst.2 odpoved na to co se deje kdyz na poste nejde sit
(treba tim, ze nekdo prekopne nekde drat)

muzes si to vykladat mozna jinak, ale takhle se s tebou bude bavit stat
az budes mi treba jednou svoji postovni licenci

Radek Vicek