OT ekoteroristicka prirazka v cene elektriny

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Prosinec 22 11:21:48 CET 2010

ja byl u nas v nejaky elektromontazni firme co maj i prodejnu a taky
jsem potreboval mimo jine i nejaky zarovky.
tak jsem se ptal, jestli tedy maj nejakou halogenovou, nebo neco
podobnyho stary 100w zarovce a on na me, jestli
tedy nechci tu 100W zarovku :-). prej porad maj a lidi se prej bojej
zeptat. meli je normalne v regale vedle jisticu, tedy
zadna nelegalni podpultovka. vzal jsem si 10ks a dal doma na policku do
zasoby.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Wednesday, December 22, 2010 11:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT ekoteroristicka prirazka v cene elektriny

No ja byl tuhle v kauflandu a tam maji zarovky 60, 75 i 100W a myslim i
matne. Asi nejaky doprodej. "Tepelna koule" u toho nebylo napsano.

Martin Hanek

Dne 22.12.2010 11:04, Jan Waclawek napsal(a):
> PS. V sobotu som urobil jeden zasadny pocin, v jednom obchode mali 60W
matne ziarovky, tak som ich kupil vsetky (8ks). Mozu byt radi, ak by k
nim vtrhlo ekoteroristicke komando, tak by ich za tu opovazlivost rovno
postavili k muru a pic.