[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 22 09:38:13 CET 2010

Precti si prosim zakon 29/2000 Sb. a najdi si za jakych okolnosti
drzitel postovni licencne muze odmitnout poskytnout postovni sluzbu.

Pak bys nemohl napsat, ze budes zakazky odmitat jen proto, ze nestihas.
Tohle muzes napsat jen jako soukroma firma Zahradnik, ktera nikomu nic
nemusi zduvodnovat - nemas urceno jake sluzby MUSIS poskytovat.

Co se tyka slev tak je to take usmevne - posta je statni podnik, ktery
statu odvadi penize (svuj zisk) - nemuzeme si proste vyhlasit, ze
nestihame a ze teda budou vsechny baliky za polovinu. A ze holt
Kalouskovi do pokladny na konci roku pritece o 70M mene? On to urcite
pochopi a pochvali nas.
Jedine co muzeme delat je vyrizovat reklamace pokud sluzba nebyla
splnena tak jak bylo urceno. Coz nevim ze bychom nedelali (sam jsi to
psal, ze pri reklamaci doplatime rozdil).
Prosto pro manevrovani nemame zadnej - normalni firma reguluje svoje
vytizeni cenama - nestihame - tak zdrazime jednorazove zakazky (kmenove
zakazniky co me zivi pres rok necham) - tim se firma nepretizi a
maximalizuji se prijmy. Tohle my udelat nemuzeme.

Muzes mi napsat kolik zamestnavas lidi? Tedy na kolik lidi se musis
spolehat? Pokud jen sam na sebe tak chapu, ze problemy nemas. Neznam
zadnou firmu ve svem okoli, kde by nemeli problem s lidma - zvlast pokud
jsou rozlezly v pobockach po cele CR. Vsude jsou problemy - obcas nekdo
krade, obcas nekdo sere na praci, obcas nekdo vedome skodi. Posta tech
lidi ma 30.000. Ty das ruku do ohne za vsechny kdyby jsi je mel
zamestnane ve firme? Podivej se jen na GME - je to soukroma firma, par
lidi a nejsou schopni poslat balik se soucastkama aby tam bylo vsechno
co ma.

A uz jen posledni vec - ja porad nechapu proc doprcic posilas zasilky
CP. Postovni vyhrada je uz jen na zasilky do 50g. Cokoliv jineho muzes
poslat na svobodnem trhu za trzni prachy. Pokud je CP na tom tak spatne
tak pouzivej neco jineho. Nebo si baliky rozvazej sam (viz tvoje rada,
ze si ma kolega udelat matrici a lisovat si dutinky sam).

Radek Vicek