Vrtulnik k Jezisku

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Prosinec 22 06:58:02 CET 2010

Ja si nakonec vyskladal z HobbyKing celkem slusny model, doufam, ze mam
vsechno a ze to dam nejak se synem dohromady. Vypada to docela na velkou
praci, co jsem zbezne prohlednul mnozstvi dilu a 50ti strankovy navod...
3 serva jen na hlavni vrtuli me teda trosku zarazily, to je mechanismus
slozity jak ponorka... Tak jsem zvedavy, ale komplet vcetne RC, baterky,
motoru, serv a regulatoru se to poridilo za 2700 Kc, jeste jsem pak
obednal Gyro za $14 tak uvidime.