[OT] baliky

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Prosinec 21 21:54:05 CET 2010

DX posilaji asi 2 mesice pres China post misto Hongkong post. Tracking
numbery ted maji na konci CN. O duvodech psali na svem blogu, ale ted to
uz nenajdu. Hlavnim duvodem bylo, ze Hongkong post mel dlouhe dodaci lhuty.
Objednal jsem jednu zasilku 23.11. a prislo to myslim minuly ctvrtek.
Dalsi objednavka 29.11. a tu jeste nemam. U obou mi sviti na China post
"departure from transit office of exchange", takze bych na to moc
nespolehal.
23.11. jsem objednal na Ebay neco z Hongkongu a prislo to vcera.
Prodavajici me sam po 5 dnech upozornil at pockam dlouho, ze to bude mit
zpozdeni, ze posta jim nestiha a at mu dam maximum bodu i za rychlost.

Martin Hanek