[OT] baliky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 21 20:28:00 CET 2010

To je stale o tom samem...kdyz budete mit firmu, kterou vam jednou za
rok zakaznici pretezuji treba o stovky procent. Jak to budete resit? Tim
ze budete drzet celej rok lidi abyste ten jeden mesic zvladli?

Soukromnik muze udelat to, ze proste zakazky zacne odmitat. Co myslite,
ze by bylo ten vecer na Nove ze zpravach? Babicka placici ze si nemohla
poslat balik a jaky jsou u CP (doplnte sam)...

Dalsi moznost je ta, ze si vezmete brigadniky do kterych nikdo nevidi a
je jim teoreticky vse u zadku, protoze to maji jenom na mesic. Navic
neznaji postovni provoz takze delaji zmatky i k tem co jsou normalne.

--
S pozdravem
Radek Vicek