N-MOS tok prudu S -> D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 21 10:01:11 CET 2010

Dňa 21. decembra 2010 8:55, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> No, po prve, nie je to *substratova* dioda,

Ako je to teda? Je mi jasne, ze dioda tam nie je vkladana nasilu, ale
"diodovy efekt" prirodzene vyplyva z konstrukcie MOSFETu. Dioda sa
oznacuje ako body-drain diode. Material drainu zase ako substrat...
Napr. http://www.irf.com/technical-info/appnotes/mosfet.pdf

miro