Krabocka ICAS103 z GME - vyrobca ?

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Pondělí Prosinec 20 15:26:56 CET 2010

Ano, krabicka je puvodne vyrabena pro ionizacni pozarni hlasice firmy Icas. Jeden z typu hlasicu byl tusim oznazen RID nebo tak nejak. Kdyz jsem u nich pred lety delal, mela firma sidlo v arealu VU Bechovice (Praha).

Kdo je ale realnym vyrobcem krabicek nevim. Predpokladam ale, ze je to nekdo z beznych dodavatelu krabicek. Nedavno jsem totiz zahled krabicku i z materialu, ktery Icas nepouzival.

Petr

PS: skoda, ze GME ke krabicce nedodava i ciry hmatnim pro tlacitko a led uprostred.

Dobry den vospolok.

Kupil som si v GME peknu krabicku urcenu na senzor teploty do bytovych priestorov (resp krabicka je asi povodne na senzor plynov) Ale nemozem ani za nic vypacit z GME dodavatela, resp vyrobcu, a uz vobec nie nejaky vykres, doporuceny rozmer PCB, toboz nie nejaky 3D model.
Nevie niekto poradit kde najdem vyrobcu ? Google moc nepomohol , firma ICAS existuje, dokonca robi poziarne hlasice, ale logo ma uplne ine a vyrobok v podobnej krabicke som u nich nenasiel. Nehovoriac o tom ze ich stranky sa mi nekorektne zobrazuju.
Krabicka ma nazov U-ICAS3 a GME kod 622-834

Dakujem.