Zmatene pohybove cidlo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Prosinec 20 11:20:26 CET 2010

Zdravím,
  myslím ale, že citlivost těch čidel časem klesá. Mám už řadu let takový
samo-domo alarm s PIR čidly na chalupě a prvních několik let mi každou noc
chodily "myší SMS", jejich četnost pak začala klesat a dnes už musí být joo
"myší mejdan", aby něco přišlo. V zimě skutečně chodilo podstatně víc SMS než
v létě, ale to jsem si vysvětloval tím, že v zimě se myši více stahují do
objektů. Na člověka ale zatím zabírá spolehlivě, vždy, když tam přijedu,
udělám test a funguje to spolehlivě.
  Zdraví Pavel.