Zmatene pohybove cidlo

p petr.brandejs na orlik.cz
Pondělí Prosinec 20 11:03:51 CET 2010

Bere to součin změny teploty a rychlosti - t.j. naštelujete si to na člověka
u branky a ono vám to vezme teplý motor od auta, které se mihne horizontálně
před tou plastovou Fresnelovou čočkou dál od čidla na silnici. Se snižující
teplotou
okolí se stává citlivější (myslím tedy teploty pod nulou při umístění
venku).
Vyzkoušeno - kočku na její oblíbené trase to bere jen v zimě :-)

Pěkný den.

P.B.

----- Original Message -----
From: "Jozef Racek" <Jozef_Racek na tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 20, 2010 9:03 AM
Subject: Re: Zmatene pohybove cidlo

"pohybove cidlo" nie je snimac obycajne pohybu, ale infracerveneho
ziarenia..., resp. jeho zmien.

Nepozera vam to cidko na radiator, alebo iny zdroj tepla, alebo ne dvere
mioestnosti, kde je ina teplota?
Snimace sa umiesnovali obycajne POD svetelne zdroje, kedze svetelny
zdroj je aj zdroj tepla a teply prudiaci vzduch je kladnou spatnou
vazbou pre ten snimac...

Dodo