WYSIWYG Editor

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 20 10:04:25 CET 2010

Mám obavy, že WYSIWYG dokáže rozumně pracovat jenom s opravdu jednoduchými
weby. Cokoliv s CSS nebude nikdy pořádně fungovat, protože každý prohlížeč
CSS interpretuje trošku jinak a je to pěkná detektivka to sladit ručně a
automatika prostě nemá šanci.
A jednoduchý weby se zas nemusí dělat přes WYSIWYG...