Baluova prednaska o LHC

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Prosinec 19 18:20:43 CET 2010

dakujem za pozitivny feedback, som rad ze sa prednaska pacila. Ja chcem
tiez podakovat Pavlovi Trollerovi za to ze to na fakulte zorganizoval,
technicke zabezpecenie bolo tiez vyborne. Az na zabudnute laserove
ukazovatko vsetko fungovalo vyborne. Teraz uz viem ze si mam nosit svoje :-)
Co sa tyka obsahu uz tam toho bolo dost vela, ak budem prednasku este
niekedy opakovat malo by sa to skratit, alebo z toho urobit celodenny
seminar :-) Uz som rozmyslal co vyhodit, ale nedosiel som k nicomu.