Re: Předvánoční OT - konzumace syrové mouky

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Prosinec 19 12:59:58 CET 2010

Paneboze Vy jste hazarder! Vite kolik lidi zemre rocne po vdechnuti DHMO?

Ale jeste k te mouce, cituji:

Opatrnosti nikdy nezbývá
23. 10. 2001
Yourtown (AP): Dnes byla úředně uzavřena pekárna v centru města poté, co na
válech a stolech byla objevena "bílá práškovitá substance". Navíc v regálech
inspekce nalezla pytle, z nichž několik bylo narušeno tak, že se z nich
rovněž sypal bílý prášek.
Vstup do pekařství byl zapečetěn a osazenstvo převezeno do centra pro boj s
následky biologických zbraní na dekontaminaci a testy. Naštěstí u nikoho
nebyla zatím prokázána nákaza antraxem.
Všem zaměstnancům i zákazníkům, kteří požili podezřelý chléb, byl
preventivně nasazen lék Cipro navzdory jejich protestům poukazujícím na jeho
nepříjemné vedlejší účinky.
Zároveň byly zapečetěny i některé kuchyně v domácnostech, neboť na válečcích
na těsto a v kredencích se rovněž vyskytoval bílý prášek.
Testy prokázaly, že bílým práškem byla tzv. mouka - netoxická kuchyňská
surovina. V jenom případě byl v prášku identifikován tzv. práškový cukr,
rovněž netoxický.
Naší redakci se podařilo získat vyjádření epidemiologa Winstona Smithe z
hygienické stanice: "Tu paniku naprosto nechápu. Spory antraxu nejsou pouhým
okem viditelné."
Poté, co se rozšířila zpráva, že prášek není jedovatý, přestala většina
zaměstnanců užívat předepsaná antibiotika. U některých z nich se v důsledku
toho vyvinuly kmeny bakterií resistentní vůči antibiotikům. Interview od
bakterií se našemu redaktorovi nepodařilo získat.

Podobná zpráva informuje o uzavření místních pláží na základě výskytu
světlehnědé zrnité látky poblíž vodních ploch.

Zdroj:  http://www.fi.muni.cz/usr/jkucera/xparodie.htm#antrax

Vladimir