Arduino Duemilanove

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Sobota Prosinec 18 17:36:03 CET 2010

Pres ten samy usb port to neujde urcite, to FTDI na to neni zarizene.
AVR nema usb master, teoreticky by sel v nejake hodne okrouhane forme
emulovat (jednou jsem to nekde zahledl, ale pak ticho po pesine, takze
se to nejspis neujalo nebo ve skutecnosti ani nefungovalo), ale spis
nebude stacit vykon.... Na to by to chtelo bud pouzit vinculum nebo
nejaky arm, ktery mastera umi od prirody. Takze odpoved je na 99% ne.

KR