[OT] baliky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 18 13:35:00 CET 2010

> Behalf Of Tomáš Koželuh
>
> Alza má skoro totální kolaps, balíky chodí s poměrně velkým zpožděním,
> osobně to tipuju, že pár lidí nebude mít na Vánoce radost...

Nicmene velmi mile me prekvapil jejich centralni sklad. Musel jsem tam v patek kolem 17h vyzvednout nejakych par blbosti a byl jsem moralne pripraven na tak dve hodiny ztraceneho casu.
Prisel jsem a ackoliv tam vsude bylo lidi jak maku, tak od zadani PINu do objednavkoveho automatu do vydani zbozi ubehlo pouhych 18 minut!!!

Fakt klobouk dolu, ti vedi, jak si praci zorganizovat.

Jakub Serych