Baluova prednaska o LHC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 18 05:24:59 CET 2010

Zdravím,
  ano, bylo to opravdu skvělé. Trošku jsem se styděl za nás FELáky, že tam
nebyla taková účast, jakou by si přednáška rozhodně zasloužila, ačkoliv
dle mého názoru organizace a reklama ze strany fakulty byla provedena celkem
dobře. Ale to je takový obecný stav, že v Praze nalákat někam lidi dá opravdu
hodně úsilí a ve srovnání s jinými městy a místy bývá účast nižší...

  Pro Balúa bych měl zase jiný dotaz, a to, jak se podařilo vyřešit problém
s tím zemřelým FPGA, když nebyla ani náhradní karta, ani autor.

Zdraví Pavel.