[OT] baliky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Prosinec 17 21:00:33 CET 2010

To je jasny, jen s konstatovanim FUNGUJE bych byl opatrnejsi. Cili to
same by IMHO mohlo fungovat pro vsechny zasilky...

Z jineho soudku, kdyz tu jsou znali... Balik byl podan dnes v Ostrave,
dobirka, asi obchodni - je teoreticka moznost to zitra vyzvednout na
poste Liberec 2? Nebo se strachovat, kdy dojde na rozvoz a jestli se na
to nevys... Jde o velmi casove kritickou zasilku.