[OT] baliky

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 17 16:19:04 CET 2010

Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 16.12.2010 od jan.kuba:

> Tenhle názor absolutně neberu. Jestli pošta doručovatele špatně platí,
> to není problém odesílatele ani adresáta. Pošta je obchodní partner,
> který nabízí nějaké služby, za které se platí. Tak je jaksi musí
> zajistit.

Ano, mozna jsem mel napsat, nema to za ten plat v popisu prace... viz nize
> [...]
> dopisama pochopila, že když na nových schránkách ještě nejsou cedulky,
> má poštu házet do těch starých schránek opřených o zeď ve vestibulu,
> kde cedulky se jmény byly...
>
> Já chápu, že se mu nechce, ale je to jeho práce, za kterou někdo
> platí. A když někdo platí, chce tu službu dostat. Přece mi neříkej, že
> se nebudeš vztekat, když úplně jinde úplně jinou službu dostaneš jen
> částečně nebo vůbec. Třeba si dáš opravit televizi, oni ti ji
> neopraví, ale vyberou peníze a řeknou ti, že holt ten jejich servisák
> dostává málo pěněz. Sorry, pane, nepovedlo se, ale zaplaťte :-)

Takhle se to stalo s prackou - prijeli rozebrali, zjistili, ze to
opravit nejde - sorry je to stare a nejsou ND  a zas odjeli.. :-)
Jenomze ja zacaloval 380 kc :-(  ( doprava hodinova cena , diagnostika
atd.... )
Takze bezna praxe :-(
> Mimochodem, já jsem si ty jejich podmínky nevymyslel, oni si sami v
> podmínkách mimo jiné píší:
> Je-li to možné, podnik je povinen učinit pokus o standardní dodání v
> bytě, kanceláři, provozovně nebo jiné uzavřené prostoře označené
> jménem a příjmením adresáta nebo příjmením shodným s příjmením
> adresáta nebo názvem adresáta.

A tady dle tech jejich podminek chapu, ze se na to vybod, nebo obesel
ten panelak , ale ale na zadnim vchodu oznaceni jmenem a prijmenim
nenasel :-(
Proste to nemel v popisu prace ...
Alespon u nas jsou zvonky a jmenovky pouze u hlavnich vchodu, zatim jsem
je nikde u zadnich vchodu nevidel...
A nektere bytovky ( 3 hlavni vchody )  maji hlavni vchod spolecny...

Jak jsem psal, ja se postaku nezastavam, minuly tyden jsem stropil  na
hlavni poste humbuk, protoze z 6 prepazek byly otevrene pouze dve.
U dalsich dvou sice sedely urednice , ale jedna mela telefonat a zavreno
a druha razitkovala. Tenhle stav cca 1 hod a ve vestibulu asi 50 lidi a
totalne nedychatelno.
Ale jak jsi sam citoval podminky:
Upredu chybely schody , vzadu cedulky .