[OT] baliky

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Prosinec 17 15:10:46 CET 2010

Je typickou vlastnostou technikov,  ze sa na spolocnost pozeraju ako na
nejaky stroj, ktory bude fungovat podla nejakych pravidiel a prikazov.
Preto sa z technikov stavaju ti najhorsi manazeri a diktatori.

Ale spolocnost tak nefunguje. Ono ani samotni technici, hlasajuci tieto
jednoduche technicke riesenia sa podla pravidiel nechovaju (Parkuju len
na vyhradenych miestach? Nejazdia na cervenu?  Dodrzuju rychlost?)

Takze taketo "jednoduche" technicke riesenia vo vacsich spolocenstvach
jednoducho nefunguju.

-m-