[OT] baliky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Prosinec 17 14:41:47 CET 2010

Vsechno jde, kdyz se chce!
Kazdy klient by mohl mit nekolik profilu (do prace, domu, na chatu atd. - vsak at si za ne klidne zaplati, kdyz je chce). A bylo by uz na jeho dohode s odesilatelem, na ktery profil mu zasilka prijde. Co se tyka soudnich a podobnych veci? Jeden profil by mel proste povinne zaskrtavatko "Default". ... a jiste by to slo vymyslet daleko sofistikovaneji a lepe, tohle je jen uplne prvni myslenka, co se mi zrodila v hlave za prvnich 5 vterin premysleni o tomto problemu.

Jenze problem u molochu typu CP je to, ze se nechce a navic je nelze donutit, aby se chtelo jinak, nez ze se natvrdo a naferovku otevrou tvrdemu konkurencnimu businessu, a nikoliv ze se budou zazdivat statnimi ochrannymi opatrenimi.

Po pravde je mi skoro milejsi lit penize z mych dani do tisicu neschopnych postacek na pracaku nez lit svuj cas a nervy do front na postach, kam ackoliv je preprava radne zaplacena jsem nucen chodit, protoze ta sluzba proste zcela jasne a bez diskusi nefunguje tak, jak ma.

Jakub Serych