[OT] baliky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Prosinec 17 13:37:39 CET 2010

To fakt nejak nejde? - prihlasuju se vsude mozne, banky, obchody...
vsude jsou moje udaje a funguje to naprosto normalne. To by posta fakt
nemohla mit databazi, kde by po registraci a odsouhlaseni nejakych
pravidel zanasela stav zasilek tykajicich se registrovanych adresatu a
ti by se pak mohli do systemu prihlasit? Vzdyt to jde normalne u kazdeho
e-shopu...