[OT] baliky

Pátek Prosinec 17 12:57:28 CET 2010

2010/12/17 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na gmail.com>:
> No asi by zajemce o tuto sluzbu musel krome nicku zadat i adresu a PSC, pak
> by snad s parovanim zasilek a registraci nebyl problem ;-)

1) Předpokládáte, že lidi se nikdy nikam nestěhují? Já sám mám už 5.
trvalé bydliště. Jo a některý lidi si sem tam změní jméno, obvykle
když se vdávají nebo žení.

2) Předpokládáte, že každý si nechává posílat balíky jenom na jednu adresu?

Dneska stačí, když se na poště prokážete občankou a shoduje se jméno a
příjmení, adresa se shodovat nemusí. Nebo místo občanky můžete použít
pas a tam se snad ani adresa neuvádí.

P.K.