[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 17 12:55:18 CET 2010

myslite ze by to vyhovovalo i firmam?

dorucovatelka ma postu predtridenou - myslite ze dorucovatelka cele
dopoledne tridi postu? to snad ne - navic dorucovatelka nema s
prepazkama nic spolecneho - kolikrat nedela ani na plnej uvazek

a jakou dalsi nezbytnou urednicinu mate na mysli?

k tomu chraneni statem - uz jsem to sem jednou psal - stat dela vsechno
mozny aby to zustalo jak to je - jsme nejvetsi zamestnavatel v CR (lidi
nejsou na pracaku) a na rozdil od jinych (treba CD) futrujeme statni
rozpocet ziskem stovek milionu rocne s tim, ze investice nam samozrejme
diktuje stat

byl jsem na nejakem sezeni s byvalym generalem a jeste nekym z
ministerstva - stat je naprosto v prdeli - vzdyt jim nic nezbylo - doslo
to tak daleko (rozvrat statnich instituci) ze posta uz je jedinej
vykonnej nastroj statu s velkou pusobnosti (uzemne) - dokonce to dopada
tak, ze prebirame veskere site ministerstva vnitra - coz je mj jeden z
duvodu tech excesu na FW
na ferovku bylo receno ze v pripade nejakych pruseru bude posta jedinech
akceschopnej prostredek komunikace mezi centrem a samospravama

muzete si o tom myslet co chcete ale tohle je realita jak ji vidi stat -
ne CP

Radek Vicek