[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 17 11:33:34 CET 2010

No s prvnim konstatovanim souhlasim (na druhou stranu jsme nejvetsi
zamestnavatel v CR a cim vetsi firma tim vetsi bordel - nedelejte si
iluzi ze to je treba u Bosche jine - je, ale jen na prvni pohled).

Co se tyka konkurecniho prostredi tak nechapu o cem mluvite. Postovni
vyhrada je v soucasnosti pouze na listovni zasilky do 50g. Rozhodnutim
EU vyhrada konci pristi rok (CR ma tusim vyjednano ze muze mit vyhradu
az do roku 2013). Takze nad 50g mate naprostou volnost a plnou
konkurenci - nemam pocit ze by jine (soukromme) firmy mely lepsi povest
nez CP.

Nicmene jsem opravdu zvedavej jak to po roce 2013 bude s tou
liberalizaci trhu. Problem je, ze firma musi zajistit tzv. univerzalni
sluzbu - tedy ne ze bude dorucovat pouze Prahu, Brno, Ostravu ale i
treba Horskou Kvildu nebo nejakou jinou prdel.

Myslite, ze az Vas DHL nezastihne se zasilkou do vlastnich rukou, ze vam
to ulozi na nejblizsi poste? Nebo na depu (najdete si kolik jich maji -
post je zatim stale pres 3000)?

To ze Vanoce jsou pruser z hlediska dorucovani je zakonite - je to
narust objemu desitky az stovky procent - posta musi najmout brigadniky
a do tech proste nikdo nevidi.

Co se tyka bezneho dorucovani - pokud si nikdo nestezuje tak se nic
nestane - ja chodim na postu rvat pravidelne - a funguje to.

Radek Vicek