[OT][patek] Dokazete se zbavit uz nepotrebnych veci ?

Pátek Prosinec 17 11:17:54 CET 2010

2010/12/17 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>:
> Taky nerad vyhazuji. Docela dost veci se da prodat pres inzeraty. ( Kazda
> kacka se hodi.) Ale posledni pulrok se nejak nedari. A to ani z vecma co
> nabizim zdarma.
> Takze zbyva prodat to do kovosrotu a zbytek do sberneho dvora.
> Nejvetsi blbost je to skladovat doma. Zabira to misto, musi se uklizet dalsi
> kramy. Nereknu nejake prkna, kousek zelezneho jeklu na nejake opravy. Ale
> jsou lidi co skladuji uplne vsechno a delaji ze sve zahrady skladku. Jak to
> potom vypada? Delaji ostudu sve obci. Pritom kdyby svoje poklady odvezli do
> [...]

To mi připomíná takový ty zahrádkářský kolonie za městem - některý
zahrádky vypadaj fakt jako smetiště. Každej tam má hromadu rezavejch
sudů na vodu, případně nějakou tu starou vanu, příšernou boudu na
nářadí a viděl jsem jednou i vrak nějakýho auta (asi aby si v něm děti
mohly hrát).

P.K.