Vianocna hw-listovica BA - streda 22.12.

Daniel VALUCH daniel.valuch na orange.fr
Pátek Prosinec 17 11:09:54 CET 2010

Po konzultacii s Janom sme zmenili 'tradiciu' a hw-listovica bude v Bratislave. Zarezervoval som na stredu 22.12. o 19:00, v krcme Kolkovna v Eurovei v Bratislave

http://www.kolkovna-group.cz/index.php?place=19&show=hot

nefajci sa tam, velmi dobre varia a da sa lahko parkovat v podzemnej garazi, resp. prist mestskou.

Skuste mi potvrdit ucast aby som mohol potvrdit pocet miest.
b.

> Message du 04/12/10 15:52
> De : "Jan Waclawek"
> A : "HW-news"
> Copie à :
> Objet : Re: OT Vianocna hw-listovica 2010
>
> Nejako som prehliadol ten Risov mail.
>
> V predchadzajucich rokoch by mi to bolo jedno, ale tento rok uz 27.12. idem mimo BA. Ten tyzden 13.12-17.12 by to slo, aj ked v niektore dni mam babysitting. Ako
som uz pisal, 23.12 mam zakazany :-)