[OT][patek] Dokazete se zbavit uz nepotrebnych veci ?

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Pátek Prosinec 17 11:00:44 CET 2010

>Mnohokrat som vyhodil stare kramy s tym, ze "toto uz nikdy v zivote
>nebudem potrebovat".

Človek vyhádže veci ku ktorým má osobný vzťah ale i veci, ktoré sa po
čase stanú cennosťami. Dodnes ľutujem krabicu otočných duálov, triálov a
kvartálov zo starých rádií. A elektrónky snáď likvidoval každý z nás.
Hromadu EL34, E803CC,E88CC,E180F,niekoľko 7QR20,B10S3, nemožne veľké a
staromódne EF22,EBL21. Načo by mi to predsa bolo, keď sú už plné obchody
lacných tranzistorov a LEDiek, nie ?  P.B.