Kde koupit prepravni brasnu na Rigol DS1102?

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Pátek Prosinec 17 10:56:07 CET 2010

Dobry den panove a damo,
uvedomil jsem si, ze sveho Rigola uz dost casto porad nekam prenasim a neni to pro nej zrovna bezpecne. Pri koupi jsem mel k osciloskopu dostat prepravni brasnu original od Rigolu, ale obchodnik se vymluvil, ze je vyrobce nedodal a po mesicnim dohadovani jsem to nechal plavat. Nikam to nevedlo.
Nevedel byste nekdo, kde se da takova brasna koupit samostatne? Nejlepe v CR, myslim ze dovoz ze zahranici pro neco takoveho asi nebude nejlepsi volba z hlediska ceny.
Pokud neni k sehnani original, tak alespon neco, co by na podobny ucel slo pouzit. Zvazuji fotograficke brasny.
Predem diky za tipy.

Tosa