[OT][patek] Dokazete se zbavit uz nepotrebnych veci ?

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Prosinec 17 09:06:59 CET 2010

Mnohokrat som vyhodil stare kramy s tym, ze "toto uz nikdy v zivote
nebudem potrebovat".
Samozrejme, o den, tyzden, mesiac som prisiel na to, ze som to na
nieco potreboval a zostal mi v pamati obraz toho, ako to leti do
smetiaku alebo ako to zanechavam na zbernom dvore.

Pre mna bolo najvacsou a najbolestnejsou lekciou upratovania, ked som
sa musel so vsetkymi pokladmi prestahovat do jednoizboveho bytu, ktory
mal sam o sebe rozlohu len o malo vacsiu ako mala moja byvala dielna.
Myslim ze nemusim zbytocne rozpisovat, komu by vadilo ak by sa ten
novy byt stal dielnou :-)

Takze tak, pokial tie haraburdy mate kam dat, tak ich nevyhadzujte, aj
ked ich nepotrebujete - nech si rozum veli co chce ;-)

J.S.