OT Jak z matne kozene bundy udelat lesklou?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 17 00:40:21 CET 2010

Dobrý den všem,

nedávno jsem při hledání vhodných kalhot zahlédl bundu, která se mi líbila ve všech ohledech, včetně povrchové úpravy, jen velikost byla 3XL, což by fakt nešlo:-) Po chvíli hledání jsem našel správnou velikost, zaplatil, odešel, ... a teprve doma jsem si všimnul, že na rozdíl od té první, kterou jsem si prohlédl velmi důkladně, je tahle matná - a to se mi nelíbí.

Existuje nějaký rozumný způsob, jak zařídit, aby povrch byl lesklý? Např. nějaký sprej, kterým bych ji nastříkal a pak třeba přeleštil kartáčem?

PH