[OT] baliky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 16 23:42:49 CET 2010

Původní zpráva ze dne 16.12.2010 od jan.kuba:

> Nikoho z CP se nezastavam, je to banda ... ale aby si dorucovatele u
> kazdeho baraku zjistovali, jestli nema jeste jeden vchod a treba v
> pripade dlouheho panelaku s 5 vchody tento obchazeli to by je museli
> asi jinak platit.

Tenhle názor absolutně neberu. Jestli pošta doručovatele špatně platí,
to není problém odesílatele ani adresáta. Pošta je obchodní partner,
který nabízí nějaké služby, za které se platí. Tak je jaksi musí
zajistit.

Jak to jako myslíš, že by měli zjišťovat, jestli má panelák druhý
vchod? Každý panelák má vždycky vchody dva. To není co zjišťovat. My
jsme paneláček se dvěma vchody a každý vchod má dvoje vstupní dveře.
Když vidím, že tam nejsou schody, tak to přece obejdu dokola, je to
kousek. Když se tu makalo, tak tu od rána do odpoledne běhalo mnoho
dělníků, někteří viseli na lešení, někteří makali na těch schodech.
Zadní vstup dokořán. Všichni si poradili, všechny ostatní dopravky i
firmy, které mají svůj rozvoz. Dokonce i poštovní doručovatelka s
dopisama pochopila, že když na nových schránkách ještě nejsou cedulky,
má poštu házet do těch starých schránek opřených o zeď ve vestibulu,
kde cedulky se jmény byly...

Já chápu, že se mu nechce, ale je to jeho práce, za kterou někdo
platí. A když někdo platí, chce tu službu dostat. Přece mi neříkej, že
se nebudeš vztekat, když úplně jinde úplně jinou službu dostaneš jen
částečně nebo vůbec. Třeba si dáš opravit televizi, oni ti ji
neopraví, ale vyberou peníze a řeknou ti, že holt ten jejich servisák
dostává málo pěněz. Sorry, pane, nepovedlo se, ale zaplaťte :-)

Mimochodem, já jsem si ty jejich podmínky nevymyslel, oni si sami v
podmínkách mimo jiné píší:
Je-li to možné, podnik je povinen učinit pokus o standardní dodání v
bytě, kanceláři, provozovně nebo jiné uzavřené prostoře označené
jménem a příjmením adresáta nebo příjmením shodným s příjmením
adresáta nebo názvem adresáta.

A další kus textu z podmínek:
jestliže se má dodání uskutečnit v pátém a vyšším nadzemním podlaží,
musí být možnost použít výtah,

Takže s tím počítají. Ne že ne. To je přece úplně normální, když
dostanu 40kg balík od DPD, tak mi ho řidič pomůže dotáhnout do bytu a
nenechá mi ho u silnice. Navíc na řidiče mám čísla a můžu mu předem i
zavolat a nasměrovat ho hned do garáže, když to nechci tahat do bytu.

> Ja vim ze zkusenosti, kdyz jdu nekam k zakaznikovi, ze kolikrat
> cekam i vic jak minutu , nez se raci zabzucet mi u hlavniho vchodu.
> U rodinnych domu je to take nekdy vopruz: zazvonim - vidim jak nekdo
> odhrne zaclonu a za pet minut vyjde z baraku a dostracha se k brance
> aby mi otevrel. Tu cestu od baraku k brance dotycny pak absolvuje s
> kropacem v ruce a zalejva si pri tom kyticky aby nesel otevrit jen
> tak :-(

Tak to já mám tedy úplně jiné zákazníky. S tímhle jsem se nesetkal.
Ale zase na druhou stranu je mi celkem jedno, kdybych měl čekat třeba
půl hodiny před vchodem, když si to ten zákazník zaplatí :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601