[OT] baliky

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 22:50:41 CET 2010

Nikoho z CP se nezastavam, je to banda ... ale aby si dorucovatele u
kazdeho baraku zjistovali, jestli nema jeste jeden vchod a treba v
pripade dlouheho panelaku  s 5 vchody tento obchazeli to by je museli
asi jinak platit.
Ja vim ze zkusenosti, kdyz jdu nekam k zakaznikovi, ze kolikrat cekam i
vic jak minutu  , nez se raci zabzucet mi u hlavniho vchodu.  U
rodinnych domu je to take nekdy vopruz: zazvonim - vidim jak nekdo
odhrne zaclonu a za pet minut  vyjde z baraku a dostracha se k brance
aby mi otevrel. Tu cestu od baraku k brance dotycny pak absolvuje s
kropacem v ruce a zalejva si pri tom kyticky aby nesel otevrit jen tak  :-(
JaKub