[OT] baliky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 16 22:02:02 CET 2010

Původní zpráva ze dne 16.12.2010 od azehw:

> Stalo se před více než rokem. Balík z Hamburku, skončil na 5 km
> vzdálené poště. Důvod? Prý si pro něj musím přijet, protože mají
> malá auta (!).

To je teda taky dobrý :-)))))) To jsou borci...

Mně třeba několikrát nepřijel svoz obchodních balíků (když si mají
pošťáci přijet pro balíky). A když se to stalo poněkolikáté, tak jsem
tam v 16 hodin zavolal a nadával. Nějaká šéfová se vymlouvala, že se
jako omlouvají, ale teď už je pozdě a že nemá žádné auto. Tak jsem jí
řekl, že mě to fakt nezajímá, že jsem svoz hlásil včas, a ať si třeba
ona sedne do trolejbusu, že těch balíků moc nemám, že to pobere :-) Za
čtvrt hodiny přijelo auto, kdesi se našlo :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601