[OT] baliky

azehw azehw na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 16 21:52:21 CET 2010

Stalo se před více než rokem. Balík z Hamburku, skončil na 5 km vzdálené
poště. Důvod? Prý si pro něj musím přijet, protože mají malá auta (!).
Následovalo hledání na netu české pošty, oddělení pro stížnosti, a velice
ostrá stížnost s doporučením, aby takové zásilky nechali firmám, které mají
větší auta s tím, že trvám na doručení, neboť doprava je zaplacená až domů a
nikde nebylo odesílatelem požadováno, aby posledním článkem dopravy byla
česká pošta.
Ještě týž den odpoledne přijely dvě soudružky i s tímto jediným balíkem....
pošťák sice asi na týden ztratil řeč, ale od té doby už asi malá auta nemají
:)
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 16, 2010 9:06 PM
Subject: Re: [OT] baliky

Původní zpráva ze dne 16.12.2010 od Pavel KREJCI:

> Mne by ani nevadilo, ze jen hodi listek, ma toho ted hodne a lidi
> casto doma nejsou, ale at sakra ten listek hodi a ne ze ho objevim
> ve schrance antidatovany pote, co si na poste stezuji, ze nikdo
> nezazvonil ani nic nehodil.

A no tak to pošťáci dělají od nepaměti. Já osobně s tím tedy jako
velkopodavatel problém nemám, přeci jen mně tu všichni znají, tak si
dávají pozor. Navíc jsme měli suprového doručovatele, na kterého jsem
poslal docela dost pochval, byl fakt suprový. A ten současný také není
špatný. Samozřejmě u mých adresátů to není tak jednoduché, tam
nedoručí kdeco.

Ale teď jsem se pěkně rozzuřil, zrovna v posledních týdnech.
Zateplovali nám panelák a pak zbourali i schody, které dělali znovu. V
tom okamžiku mi pošťák přestal doručovat balíky, hajzlík jeden.
Nedoručil mi postupně celkem tři balíky, na které jsem musel v těchto
předvánočních frontách stát na poště, no to mě rozpálilo. Pomohla až
čtvrtá stížnost, velmi důrazná. Musel jsem 4x nadávat, aby ten líný
pošťák pochopil, že barák má dva vchody a rozhodně nelezeme domů po
lešení. Počtvrté mu konečně vysvětlili, že bydlím ve druhém patře a ať
mi ráčí donést balík nahoru, když nefungují zvonky.

A opravdu, najednou zvonek, otevřu a mezi dveřmi nasranej pošťák s
těžkým balíkem...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601