HW SPI externí kontrolér

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 16 20:31:00 CET 2010

Dne čtvrtek 16 Prosinec 2010 18:56:20 Petr Tomasek napsal(a):

> Hm, taky si mysim, ze to vyjde skoro levneji s CPLD, nez kdybyste to
> bastlil z jednotlivych 74... obvodu...

Jedná se o hotové zařízení, vyrábí se pět let, sw má statisíce řádků.
Změna procesoru nepřipadá v úvahu, nová koncepce sw nepřipadá v úvahu.
Produkt už měl být stahován z výroby ale protože se stále velmi dobře prodává,
je třeba ho ještě udržet ale nesmí se už do něj zbytečně investovat.
Nicméně kvůli obsolete součástkám na tom máme udělat nějaké hw úpravy. Tohle
je věc kterou bychom tam rádi dali, ale cpld je z obchodního hlediska drahé.
Pokud bych vymyslel něco se třemi 74HCxxx mohli bychom si tam dát SPI periferi
aniž by nám to obchodníci zakázali.

Takže tak.

S CPLD to umím udělat za odpoledne :-)

PS: Našel jsem externí řadič i2c PCA9665 něco takového by se nám líbilo, kdyby
to bylo na SPI, 1.3EUR je ale taky dost, ale sneslo by se. (k ceně CPLD
připočítáváme práci technika při programování)

Jakub Ladman