[OT] baliky

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 20:15:41 CET 2010

To je sice pravda, nicmene chaos je tam i tak... Dnes podate, zitra
dodame. Eshop podal v utery dva baliky. Ve stredu nikdo nezvonil ani
listek nebyl ve shrance. Vecer se divam na net (byl to obchodni balik)
a tam sviti neuspesne doruceni a ze to mam na poste. Jdu dnes rano na
postu, jeden balik tam je, ale druhy at se pani za prepazkou snazi
sebevic proste v systemu neni. Prijdu vecer domu a ve schrance byl
listek na balik datovany vcerejsim datem a byl na balik, ktery jsem
dostal rano  na poste... Zena je doma s deckem cely den, takze by
postaka urcite slysela kdyby zvonil... Chapu ze treba vetsi balik
nedoruci, ale nemam zadny listek, kde by stalo, ze balik byl vetsich
rozmeru (i kdyz jsem si jist, ze neni) a ze si ho mam vyzvednout sam..
Je nejaka sance reklamovat postovne? Protoze jsem zaplatil sluzbu,
kterou jsem evidentne nedostal.

PK