Re: HW SPI externí kontrolér

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Prosinec 16 18:44:56 CET 2010

Paralelni sbernice? Na to se da prece pripojit cokoliv CPLD, FPGA nejaky
procesor.

Co je to za procesor a co je to za periferie? Neda se koupit o par kc dazssi
procesor,ktery danou periferii ma.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 16, 2010 5:18 PM
Subject: Re: HW SPI externí kontrolér

Dne čtvrtek 16 Prosinec 2010 16:54:12 Petr Tomasek napsal(a):

> Zadne adresni linky?

Adresni linky jsou taky k dispozici, ale vychazel jsem z toho, že všechny
udělají dohromady chip select a rozliší se jen zápis čtení, pokud by čip měl
více registrů, mohou se použít i adresy.

Externí jednočip je taky problém, protože hodiny paralelní sběrnice jsou cca
40MHz, hodiny na spi mohou být okolo 50k-1M a moc na nich nezáleží.
Je potřeba přenést řádově 500 byte za sekundu systémem semtambajt :-)

Jakub Ladman