[OT] baliky

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Prosinec 16 18:36:46 CET 2010

Kdyz se nekolik pseudohackeru domluvi a kazdy zasila hromadu fiktivnich
pozadavku prevysujici kapacitu serveru, tak zkolabuje i ten nejlepsi
server na super konektivite.
Vanoci napor nezvlada snad nikdo, u nas je rychla PPL ostatni
nezvladaji, v Praze PPL je tragedie.

LK