[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 16 15:49:32 CET 2010

Divam se ted na panel dohledu (nemam nic spolecneho s tou samotnou
aplikaci - takze nejsem schopen posuzovat jak dalece dobre/spatne je
napsana) a az na nejake nepodstatne aplikace z hlediska zakazniku je na
dohledu ted vse ok. Vypadek tam vidim od cca 12-13h. Idealni to bohuzel
neni kdyz koukam na tydenni graf.

Problem ovsem je, ze se sebehlo nekolik okolnosti - vanoce, DDoS utok na
tu sluzbu (tezko se proti tomu branit) a upgrade/zmeny na FW, ktery
pripojuje CP do netu.

FW se resi uz delsi dobu - vi se v cem je problem, ale neni to tak
snadne - nemohu tady poustet zadne info - proste po vymene HW se novy HW
chova trosku jinak nez puvodni, ale cesta zpet uz neni.

Pane Gregore, nechci vam brat iluze, ale datova sit firmy jako je CP
neni o nejakem serveru a aplikaci. Momentalne na tom krome samotne CP
delaji jeste dve pomerne velke sitarske firmy.

Radek Vicek