[OT] baliky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 16 15:38:19 CET 2010

Původní zpráva ze dne 16.12.2010 od Michal Gregor:

> Zdravim ceska posta online opet zkolabovala. Neni mi to jasne proc.
> Je to velka firma, urcite ma svoje IT oddeleni. Prece pro ni nemuze
> byt slozite koupit poradny server a napsat slusnou aplikaci. (Baliku
> se rocne posila miliony, takze naklady na balik jsou nula cela nic.)
> Asi pujdeme jinam. Jak vzladaji ostatni firmy Vanocni napor? Mam
> blizko do depa PPLky. To je navic otevrene do noci - to se hodi kdyz
> se nedari a clovek nestiha.

Dalo se to čekat, je to u nich novinka, každý projekt má z počátku
problémy. Ale hlavně, četl jsem, že jim na to hackersky útočí právě
konkureční dopravci. Pokud je to tak, pak se tomu dost těžko odolává,
i když se mohou hodně snažit.

Mně to nutí zuby nechty, ale já používám svůj vlastní software a
nepodávám tedy online. Problém je v tom, že to zase mají udělané blbě.
Ptal jsem se jich, jestli můžu podávat oběma způsoby, tj. jak online,
tak svým původním způsobem. A to není možné. Buď tak nebo tak,
přepnout to prý jde, ale ne současně. To mi nevyhovuje právě proto, že
kdykoliv se může stát, že nepůjde třeba internet nebo jejich web či
aplikace. A to je problém, protože já si nedovedu představit, že musím
během půl hodiny odbavit zásilky a nejede jim zrovna aplikace. Nemůžu
nechat své zákazníky čekat jen proto, že nejsem zrovna schopný odeslat
pitomý balík...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601