LAP-C 16032 objednavka?

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 15:20:16 CET 2010

Otazka je jaka by byla cena dopravneho pri vice kusech pripadne, pokud by se
jich
objednavalo treba 30, tak by to slo treba vzit osobne je to vedle
Mnichova......

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 16, 2010 2:42 PM
Subject: RE: LAP-C 16032 objednavka?

Kdyz to tak ctu, tak by se mi taky hodila tato masinka. Probehl tu odkaz na
http://www.thelabeshop.com/default.asp?id=2177&extra=1
Napsal jsem jim a pry je skutecne v cene 30 protokolu dle vlastniho vyberu -
poslete jim seznam a oni zaslou aktivacni kod(y).
Jenom skoda vyssi ceny dopravy, 53 Euro...

MG